به کتابخانه ما خوش آمدی این سایت در سدد این است که عجایب جهان هستی را در فایل های کتاب برای شما آپلود نماید و شما آن را به راحتی تهیه نمایید و از آن استفاده نمایید و همچنین از داستان های ترسناک و علمی تخیلی که در سایت به اشتراک خواهیم گذاشت قافل نشوید و تهیه نمایید.

محل لوگو

آموزش ورد پرس "آموزش ابزار ساخت سایت"


آموزش ورد پرس "آموزش ابزار ساخت سایت"

به نام خدا

آموزش ورد پرس (wordpress)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ – فوتوبلاگ – پادکست – گالری و … بسازید.

 

وردپرس توسط زبان بسیار محبوب PHP نوشته شده و از قدرت MySQL برای ذخیره داده ها استفاده می کند.

 

دو هدف اصلی سازندگان وردپرس راحتی کاربر در کار با این سیستم و رعایت استاندارد های جهانی هست. بهمین منظور شاید شما امکاناتی را که در یک CMS مشاهده می کنید بطور تمام و کمال در وردپرس نمی بینید. به همین منظور سازندگان وردپرس با کد نویسی دقیق و کامل و در اختیار قرار دادن امکانات و API های فراوان برای توسعه دهندگان این امکان رو ایجاد کرد که دیگران بتوانند براحتی اقدام به ساخت و توسعه افزونه برای وردپرس بکنند.

 

 

 

وردپرس در ادامه راه پروژه موفق b2 می باشد که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس توسط Christine Selleck دوست مت مولوگ ( توسعه دهنده اصلی وردپرس ) پیشنهاد و از آن روز تا الان وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروفترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ بر روی هاست شده است ( اینجا را ببینید ).

 

وردپرس هم اکنون از جهتی نمادی از وب۲ و از جهتی دیگر نمادی از اپن سورس محسوب می شود.

 

 

درباره پروژه وردپرس فارسی

وردپرس

وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است.
مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید.

 

شما با این همه امکانات سایت خود را به راحتی بسازید و شروع به فعالیت در آن بکنید.

 

برای یادگیری این نوع از ابزار فایل ما بهترین آموزش در این زمینه خواهد بود

 

با امید موفقیت

 

**برای دانلود فیلم پاسیو کلیک نمایید**   دانلود کاملا رایگان با لینک مستقیم

**برای آموزش جاوا اسکریب کلیک نمایید**   آموزش تنها با 6000 تومان

**کتاب صوتی کسب و کار اینترنتی** قیمت در سایت 12500تومان در دیگر سایت ها با قیمت 100.000 تومان

**مجموعه صد روش کسب و کار اینترنتی** تنها با قیمت 50.000 هار تومان به درآمد رویایی برسید


مبلغ واقعی 57,200 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 28,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2288

دیدگاه های کاربران (0)

بهترین و کمیاب ترین کتاب ها را به راحتی در این سایت تهیه کنید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما