به کتابخانه ما خوش آمدی این سایت در سدد این است که عجایب جهان هستی را در فایل های کتاب برای شما آپلود نماید و شما آن را به راحتی تهیه نمایید و از آن استفاده نمایید و همچنین از داستان های ترسناک و علمی تخیلی که در سایت به اشتراک خواهیم گذاشت قافل نشوید و تهیه نمایید.

محل لوگو

۲۰۰ راه شاد کردن زندگی


۲۰۰ راه شاد کردن زندگی

به نام خدا

 

 کتاب 200 روش شاد کردن زندگی به شما می آموزد که با تغییر آن چه می توانید و پذیرش آن چه نمی توانید تغییرش دهید ، مانند جنسیت یا نژاد ، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید . بسیاری از افراد هنگامی که درمی یابند برخورداری از زندگی شادتر به طور کامل به خودشان بستگی دارد و چنین موهبتی در درونشان نهفته است ، شگفت زده می شوند . این کتاب بر نقشی که مثبت اندیشی در شادی فراگیر دارد ، تأکید می کند و به وسیله ی چند اصل ساده شما را از مناظرات ذهنی منفی می رهاند . همچنین اصولی را دربر دارد که با به کارگیری آن ها می توانید نظرتان را نسبت به توانایی ها و شرایط خود دگرگون کنید . این کتاب شامل 190 اصل مهم برای شادی است .


مبلغ واقعی 51,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2481

دیدگاه های کاربران (0)

بهترین و کمیاب ترین کتاب ها را به راحتی در این سایت تهیه کنید .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما